2010. április 12., hétfő

Iratok

Szóvá tették, hogy kórházi kelengyéről hablatyoltam, iratokról viszont nem szóltam. Köszönöm, hogy szóltatok, pótlom is.

  • Első és legfontosabb a terhes kiskönyv, ez mint a Biblia.
  • A mindenféle laboreredmények közül kell a vércsoportvizsgálat eredménye (bár hogy ezt minek még harmadszorra is megcsinálni... lehet vércsoportot meg Rh-izét váltani?!).
  • Szükség lesz a Hepatitis-szűrés eredményére (HbsAg), ennek hiányában azonnal oltják a gyereket.
  • Biztosan megnézik az utolsó vérvétel eredményeit is.
  • A Streptococcus-teszt is kell, mert ha az pozitív, jár az antibiotikum.
  • Ha érzékenyek vagytok valamilyen gyógyszerre, azt érdemes megemlíteni.
  • Nem árt, ha elvisszük a személyes iratainkat: személyi igazolvány, lakcímkártya.
  • Az anyakönyvi kivonat elkészítéséhez (ha ezt a kórházban elintézik) kérni fogják a személyit, a lakcímkártyát, a házassági anyakönyvi kivonatot vagy az apasági nyilatkozatot.
Én még a Nagynál vettem egy szép irattartót, és MINDEN vizsgálati papírt beleraktam, különben tutira elhagytam volna őket. A fenti fontosak kaptak kis színes post-it füleket is, hogy gyorsabban megtaláljam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése